info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retourneren:

Als eigenaar van Angebox vindt ik het belangrijk dat klanten op de hoogte zijn van de juiste informatie.

Op deze pagina leg ik u alles uit over het retourneren van u producten en hoe u zich kunt beroepen op u herroepingsrecht.

Vragen?

  • Vindt u het na de gegeven informatie nog steeds onduidelijk?
  • Heeft u problemen bij het retourneren of heeft u vragen over het retourneren?

Neem dan rustig contact op met onze klantenservice en wij proberen u zo goed mogelijk te helpen bij dit proces.

 

De retour informatie is laatst bijgewerkt op 12-03-2019.

 

 

Retourvoorwaarden:

 

  • Bij de artikelen van Angebox.nl geldt een retourstermijn van 14 dagen.
  • De retourstermijn van 14 dagen gaat pas in als u het artikel ontvangen heeft. Dit betekend dat op het moment dat u het artikel heeft ontvangen , u 14 dagen de tijd heeft om u te bedenken en het bij ons zonder opgaaf van rede het retour aan te melden.
  • Mocht u gebruik maken van de herroepingsrecht, heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om het artikel naar de webwinkel retour te sturen.
  • De kosten van de retour van u huis naar de webwinkel is voor eigen rekening. Dit bedrag bedraagt circa 6,95 per pakket , raadpleeg voor de exacte tarieven de website van u vervoerder.
  • Het artikel wordt verzonden in de originele verpakking.
  • Kleding en schoenen zijn niet gedragen en bevatten het originele label.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

 

Extra informatie over de producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken!

 

    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om hun aard of om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Producten die persoonlijk zijn.
    • Producten die bederven of verouderen.
    • Kranten of tijdschriften
 
  • De artikelen die onder deze regeling vallen nemen wij niet retour , hierop geldt bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.
  • Wij proberen als extra service het bij de artikelen te vermelden dat wij deze niet retour aannemen maar zijn niet verantwoordelijk als bij de artikelen de extra informatie ontbreken.

Let op!

Wij vragen u voorzichtig om te gaan met de producten en met de verpakking als u van plan bent het retour naar ons te verzenden. Angebox kan bij gebrekkig omgaan van de product u aansprakelijk stellen voor waardevermindering.

 

Om gebruik te maken van de herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen via Angebox.shop@gmail.com. Wij zullen u het formulier op sturen die u moet invullen om gebruik te maken van dit recht en daarbij u het adres geven waar u de retour naar toe moet sturen. Als het artikel in goede orde is ontvangen zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.” Het teruggestorte bedrag is het door u betaalde prijs voor het artikel + verzendkosten. Het verschuldigde bedrag wordt gecrediteerd op de zelfde betaalmethode als u betaald heeft.

 

Ik heb het formulier ingevuld en nu ?

  • Als u gekozen heeft om het formulier uit te printen en in te vullen , vragen wij u die na invullen te ondertekenen en in te scannen om naar Angebox.shop@gmail.com te versturen. Of u kunt het opsturen naar

 

Reijmerstokkerdorpstraat 92F

6274NN Reijmerstok

 

  • Als u gekozen heeft om het formulier digitaal in te vullen , vragen wij u die te sturen naar Angebox.shop@gmail.com.

 

 

Tips!

  • Bewaar het verzend bewijs goed hiermee kunnen wij u helpen als iets misgaat , tevens is dit ook u bewijs dat u het artikel naar ons retour heeft verzonden. 
  • Heeft u meerdere artikelen en past niet alles in 1 doos? Geen probleem vermeld het gegeven nummer en het adres op elke doos en wij zorgen er voor dat het in ons magazijn bij elkaar terecht komt.
  • U ontvangt altijd van ons een email dat de retour succesvol is ontvangen en bij de aanmelding naar welk adres het geretourneerd moet worden.

 

Wij gaan graag een stapje verder!

Is u retourstermijn verstreken en is de zegel van het artikel niet verbroken ? Omdat u het simpelweg vergeten was op te sturen of u wist niet dat u het artikel kon retourneren? Neem gerust contact op met het service team op Angebox.shop@gmail.com wij gaan ver in onze service en zullen altijd een oplossing voor u proberen te bedenken om u toch de service te verlenen die u verdient.

Angebox gebruikt alleen cookies om het bezoek te meten, we slaan hiermee nooit persoonlijke gegevens op.