info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Levertijden en kosten.

 

Angebox doet er alles aan om de artikelen op de beloofde levertijden te leveren.

Als het ons niet lukt om het op de beloofde levertijd te leveren of om bij meerdere artikelen om 1 van de producten niet op de beloofde tijd te kunnen leveren zullen wij u op tijd informeren en u hiervan op de hoogte houden.

Heeft u niks van ons gehoord en is het artikel niet op de beloofde levertijd geleverd ? Neem dan snel contact op met de klantenservice en samen zullen wij opzoek gaan naar u artikel.

 

Waar kan ik mijn levertijden zien ?

Alle levertijden staan vermeld bij de artikel zelf op de product pagina .

Ik heb een uur geleden iets besteld maar nog geen bevestiging ontvangen wat nu ?

Wat vervelend om te horen! Wij vragen u om contact op te nemen met de klanten service zodat we samen met u kunnen kijken wat er mis is gegaan.

Heeft u al betaald en hebben wij geen bestelling ontvangen of heeft u geen bevestiging ? Geen paniek! Laat het ons meteen weten en wij zorgen ervoor dat u het bedrag teruggestort krijgt. Hoe lang u moet wachten op het bedrag ? Bij betalingen met IDEAL zit er een termijn van 3 werkdagen op voor u het bedrag terug heeft.

Wat zijn de kosten voor het verzenden van mijn artikel ?

Bij angebox kunt u erop rekenen dat het verzenden van een product een gratis service is die wij blijven aanbieden.

 

Angebox gebruikt alleen cookies om het bezoek te meten, we slaan hiermee nooit persoonlijke gegevens op.